Breed aanbod aan groepslessen

Een stapje extra zetten en meedoen aan de leukste groepslessen? Geef je dan op voor conditionele, kracht, dans, lichaam & mind en actielessen. Onder begeleiding van professionele en goed opgeleide trainers wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Net dat ene stapje.

Er is altijd wel een groepsles die past

Of het nu buiten of binnen is. Of het nu gaat om conditie verbeteren, afvallen, spierkracht vergroting of ontspannen en ontsnappen aan de drukte van de dag. We hebben groepslessen in iedere genoemde categorie. Wat je doel ook is; er is altijd een les die deze dient.

Ons groepsles aanbod

Druk op het plusje voor meer informatie

Lees meer op onze Bootcamp pagina

Fit & Vitaal is de geschikte les voor de 55-plusser die actief in het leven wil staan. Een fijne actieve les om lekker te bewegen en in contact met andere te zijn. Je bent nooit te oud om te leren maar zeker niet om fit en actief te zijn. Kom gezellig mee doen. Meld u gratis aan voor een proefles of kom eens bij ons langs.

Voordelen Fit & Vitaal

  • Actief bezig zijn
  • Training van lenigheid
  • Sociaal en in contact met andere
  • U krijgt een betere conditie
  • U ontwikkelt meer spierkracht
  • Uw houding en stabiliteit wordt beter

Pour Hour is een energieke en intensieve outdoor training. Middels een stevige circuittraining waarbij trainingstechniek centraal staat zullen de spieren flink aan het werk gezet worden. Uithoudingsvermogen zal toenemen en de heerlijke buitenlucht zal je voorzien van genoeg zuurstof om deze training te voldoen!

Pump It! is een total body les waarbij je traint met een barbell. Een complete krachttraining van ‘n uur voor de meest belangrijke spiergroepen. Uw instructeur begeleid u door de oefeningen en helpt u bij de keuze van de gewichten. Met de lekkerste muziek door de boxen even lekker vlammen!

Pum It! voordelen

  • Tijdens een training verbrand je veel calorieën
  • Je wordt sterker en strakker
  • De kern van je lichaam wordt krachtiger

Spinning is het indoor fietsprogramma waarbij conditie en vetverbranding voorop staat. Bij een les spinning verbruik je een hoop calorieën (600-800) en dus uitermate geschikt om af te slanken. Spinning ervaren? Meld je dan aan voor een gratis proefles!

Wanneer is er spinning?

Onze lessen staan allemaal in onze agenda op de website of in je Personal Trainer App. In de app kun je ook direct aanmelden voor een les of training.

Voordelen van Spinning

  • Toename in spierkracht en uithoudingsvermogen
  • Hoog calorieverbruik (gewichtsverlies)
  • Je voelt je fitter en energieker
  • Sporten in groepsverband stimuleert enorm
  • Fietsen op heerlijke afwisselende muziek
  • Lessen op maat gemaakt door de instructeurs zelf

XCORE ® is een training waarbij intensief de ‘Core’ van je lichaam wordt getraind. Een ultieme training voor rug, buik en heuspieren met de bekende rode XCO-trainer®. Deze rode trainer is een buis met daarin een bewegende massa. Elke beweging die je maakt verplaatst de massa in de buis en zorgt deze voor extra belasting tijden de training. Alles bij elkaar is dit het beste voor je core!

Hoe ziet een X-Core training eruit?

De training bestaat uit veel dynamische oefeningen met de XCO-Trainer®. Train je uithoudingsvermogen, versterk je spieren en bindweefsel en verbrand veel calorieën. Ervaar hoe je lichaam het beste uit deze geweldige training haalt!

De 45 minuten durende XCORE® Workout is een effectieve, eenvoudige, dynamische en intense core training. De muziek maakt het verschil: de mix van de laatste en beste hits maakt dat je alles wilt geven tijdens de explosieve oefeningen. Voor je het weet, heb je weer een leuke en energieke les gevolgd.

Pilates heeft vele voordelen. De voordelen en de effecten van Pilates kunnen gebruikt worden voor het dagelijks leven maar ook voor trainingen van andere sporten. Maar vergeet niet de effecten van Pilates als het gaat om het herstellen van een blessure (bijv. rugklachten).

We hebben de voordelen van Pilates even voor u op een rij gezet:

  • Het versterkt de buikspieren
  • Het stabiliseert de wervelkolom
  • U krijgt een betere houding
  • Uw balans wordt beter
  • Het bevordert de lenigheid
  • Uw coördinatie neemt toe
  • Het versoepelt het hele lichaam
  • Uw zelfbewustzijn versterkt

Yin Yoga is een langzame vorm van yoga met rustige houdingen (asana’s). De houdingen worden voor langere tijd vastgehouden; drie tot vijf minuten. Deze ontspannen vorm van Yoga richt zich op het bereiken van de diepere lagen in je lichaam, op het stimuleren van je bindweefsel. Bindweefsel zoals gewrichten, pezen, banden en fascia hebben de eigenschap om steeds harder en stugger te worden.

Op deze manier wordt het bindweefsel langzaam gerekt en gehydrateerd en blijven de gewrichten soepel. Zo wordt er ruimte gecreëerd in het bindweefsel en de gewrichten. Bindweefsel ondersteunt, verbindt, beschermt onze organen en geeft ons lichaam structuur.

Yin Yoga is een uitstekende aanvulling in je actieve trainingsprogramma, of welke vorm van beweging dan ook.

Kickboksen is een vechtsport waarbij men met de handen en benen leert vechten en verdedigen. Je werkt aan je conditie, je verbetert je bokstechniek door te sparren, je traint cardio voor je uithoudingsvermogen. Het is de perfecte manier om op een leuke en sportieve manier aan je conditie te werken.

Onze trainingen zijn afwisselend en is geen enkele keer hetzelfde. Jong en oud, vrouwen en mannen zijn welkom in onze lessen. Kickboksen is een combinatie van stoten en trappen. In deze intensieve workout leer je de basistechnieken uit deze vechtsport. Zo wordt gewerkt aan conditieverbetering, vetverbranding en spierversterking. Tijdens de les draag je kickbokshandschoenen en scheenbeschermers.

Meld je direct aan voor een proefles!